söndag 19 augusti 2012

Om min bloggning ツ

Mitt mål inom bloggningen är såklart att få driva en stor och framgångsrik blogg. Men också att sprida glädje och värme till er. Jag är nästan 110% säker att jag inte kommer att blir en storbloggare, och det känns lite tråkigt. Men så länge jag har kvar er goa läsare så kan storbloggar tänket inte ta över mig. Är för stolt för det, för jag vet själv att jag har utvecklats jätte mycket inom bloggningen. Tack vare bloggvärlden och er. Skulle inte varit på denna nivå idag om inte ni läste bloggen, nej. Jag tycker att bloggläsarna är det viktigaste inom bloggningen. Vissa håller med mig andra inte, jag vet i alla fall vad tycker. Jag menar en blogg utan läsare. Vad är det? Jo, inget. Jag ser upp till personer som bryr sig mycket om sina läsare, liksom man ska ge sina läsare respekt. Nu ifrån läsarna till bloggen. Jag skapade inte bloggen för att den skulle bli stor eller liten, jag skapade den för dela med mig av min vardag. Kommer att komma ihåg den här bloggen väl när/om  jag lägger ner den. Men inte för alltid, för livet går vidare. Puss & kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar