lördag 18 augusti 2012

Lite om dagen osv.

Hej på er! Sitter och grunnar lite över skolan som börjar på måndag, ska faktiskt blir skönt att komma tillbaka till alla vanliga vardagsrutiner. Eftersom jag börjar på en ny skola, blir det ju nya utmaningar, nya lärare och massvis av nya kompisar. Fast i min nya klass så känner jag nästan alla, förutom sådär 10, 12 stycken. Inte grymt många, men ändå. Det finns ju fler klasser. Jaja, nu ska jag inte tjata om skolan mer... utan jogging. Haha, nej jag skojar mer er. Men ska faktiskt ta och börja jogga, känslan efter är så skön! Hihi. 
Idag var jag och tittade runt lite på ett köpcentrum tillsammans med min mamma och syster. Sötte på min ridläger kompis där, Frida. Kul kuligt, saknar ju alla och allt ifrån lägret och så. 
Sitter just nu i mitt och lyssnar på rixfm direkt ifrån mobilen samtidigt som jag bloggar. Ganska gött ni. Jao.
Ska lyssna vidare nu, vi hörs. Kramisar.
PS. Idag har jag namnsdag :-)


Inte världen finaste bild, men den visar ju vad jag gör/lyssnar på :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar