söndag 19 augusti 2012

Sista dagen av sommarlovet

Japp, imorgon är det bara att bita ihop för då börjar skolan. Haha, nej men det ska faktiskt bli roligt med nya kompisar. Men kommer sakna varma mysiga sommarkvällar med familjen och vänner. Jaja, nu ska jag inte tjata om skolan mer, har ju redan gjort det i någon inlägg innan. Hihi.
Sitter just nu i mitt rum och bara njuter av den sista dagen av sommarlovet, lyssnar lite på musik och tänker mig bort lite. Ganska skönt. Längtar till ridningen igen, haha. Även fast det bara var 2 dagar sedan jag red. 
Vill rida mer, och utvecklas. Men det tar ju sin lilla tid att bli bättre inom ridningen. Om inte ridningen var så dyr så skulle jag lätt vilja rida mer, inte för att jag inte vill det nu. Men a, jag tror ni fattar. Eller? Haha. Förlåt för jag skriver lite knäppt men är lite trött. Ska ta och titta på solsidan som börjar nu alldeles strax. 
Kramar till er alla!

Bild ifrån min och Filippas mysiga helg i hennes sommarstuga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar