söndag 12 augusti 2012

Veckan ☮

Hejhej! Jag vet att uppdateringen inte har varit på topp, haha nej verkligen inte. Men har inte varken haft tid eller ork till att blogga under ett tag nu. Fast nu är jag tillbaks med lite mer inspiration till nya inlägg. 
Har haft en jätte härlig vecka, shoppande tillsammans med härliga vänner (Nellie, Tova, ToveFilippa och Maja, köpte även en hypersnygg tröja. Bild kommer) och en helt galen helg med bästa kompisen Filippa i hennes sommarstuga. Imorgon tar jag nya tag och följer med Filippa och tittar på när hon rider. Fösta lektionen på terminen blir det för henne. Roligt! Tar med mig kameran och knäpper av lite bilder tror jag. För min del så börjar min första ridlektion fredag. Taggad till tusen, rider ju också i en sjukt härligt ridgrupp, som har den bästa humorn. Hihi. 
Ska fika lite kladdkaka nu, mums med ett stort m. Vi hörs. 
PS. Skickar med lite bilder ifrån helgen med Filippa inklusive min nya tröja. Lägger tyvärr inte upp bilderna ifrån shopping dagen, det blir så rörigt då. Men ni ska veta att det ändå var grymt kuligt med er!

Jag och min fina fiskbensfläta Filippa gjorde på mig.
Filippa :-)
Snygga tröjan jag köpte för endast 50 :-  (den var på rea) på H&M .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar