tisdag 7 augusti 2012

Go'kväll.

Hej och godkväll på er! Dagen har faktiskt varit bra. Jag och systern åkte ner till centrum för att titta runt lite i olika affärer och sedan äta. Strax där på tog vi oss hem igen. 
När vi sedan väl var hemma så satte jag mig ner framför datorn och tittade runt lite, kollade även på en livestream (alltså en live sändning) av Liam Paynes bästa vän Andrew Samuels. Det var väl underhållande.
Sedan har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, nepp. Men dagen har ändå varit bra. 
Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer, får helt enkelt se. Är lite sugen på att se någon film på bio.
Så ska strax titta in på sf 's sida på jakt efter någon bra film. 
PS. Tänkte kanske att det skulle vara roligt att köra igång med en frågestund, eller vad säger ni? Är det kanske för tidigt för det? Ska leta efter en film nu då, men vi hörs.
PUSS

Första headern till denna blogg, haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar