lördag 25 augusti 2012

Gårdagens ridpass...

...gick bra. Hade Madicken, hon var lite seg men jag kände att mitt mål med denna ridlektionen var att lära känna henne bättre som ponny. Har inte ridit henne så många gånger i mitt liv, så japp. Min ridlärare gav mig lite respons vid lektionens slut, tycker det bara är bra att få lite respons av en som verkligen kan med hästar till 110%.  När jag får respons så känner jag mig bara mer taggad till nästa lektion. 
Måste också tacka Nellie, Tova och Filippa som var med och tog jätte fina blider :') Tack, tack & tack!
Har faktiskt inte så mycket mer att säga om gårdagens ridpass. Bara att jag är sjukt stolt över hur långt jag ändå har kommit inom ridningen, jag menar har varit rädd för massa saker innan. Och det är jag fortfarande, det är inget jag skäms över att säga. Nej. 
Skickar med lite bilder ifrån ridpasset igår :) Enjoy.

Foto - Filippa
Foto: Filippa
Foto: Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar