måndag 13 augusti 2012

Dagen

Dagen kommer bli grym har jag bestämt mig för. Eller om vi bortser ifrån tandläkaren så kommer dagen bli grym. Ska bara ta det lugnt nu på eftermiddagen, kanske går ut och fotar lite självporträtts bilder. Får se :) Lite senare blir det tandläkaren och efter det så sticker jag på direkten till mitt andra hem, jo nämligen stallet och tittar på Filippas ridlektion. 
Igår kväll satt jag uppe till halv 12 och tittade på os avslutningen. Gud vad cool den va, alltså avslutningen. Ville verkligen vara där. Men det var inget jag kunde göra något åt just då. Många bra artister uppträde exempelvis One Direction. Dem var grymt duktiga. Är stolt över dem. Jag menar från att vara i studion och spela in låtar till sitt första album till nu att uppträda på os avslutningen för 2 miljarder människor (alla 2 miljarder var ju inte där på plats, utan kollade säkert ifrån tvn). Grymt häftigt. 
Men nu ska jag inte tjata mer om detta, nej. Utan nu ska jag göra mig iordning för dagen. Hoppas att ni får en bra dag, vi hörs. Puss & Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar