torsdag 23 augusti 2012

23 augusti 2012

Måste för säga att jag ger våra nya skoldatorer en small big like. Kan inte slita mig ifrån den, super snygg är den.Min nya kärlek måste jag erkänna, haha. 
Idag har jag varit med klassen och en annan klass vid någon ställe mitt ute i ingenstans, haha nej men inte riktigt öde. Vi hade en liten aktivitetsdag där och kom sedan hem ganska tidigt. Roligt med lite aktiviteter som gör att man lär känna kompisarna i klassen. Jag menar vi ska hålla ihop i 3 år nu, och någon gång måste man lära känna varandra. Det första intrycket är ju viktigt. Alla klasskompisarna verkar riktigt snälla, känns ändå som vi har varit en klass ett bra tag. Även om vi bara har varit det i 4 dagar.
Kom på att jag har glömt att nämna att jag har köpt lite nya kläder under den senaste tiden. Har bla köpt en skinnjacka och en vit blus. Älskar båda klädesplaggen. Ska ta kort på dem någon dag och lägga upp dem här på bloggen. Kom på att det är ridning imorgon, längtar. Rider ju lilla Madicken. Hihi. 
Dagen har alltså varit bra och morgondagen kommer säkert också vara grym.
Ha det så bra, vi hörs. Puss & Kram.

Saknar med ett stort "s"!

1 kommentar:

  1. ..och ja MADICKEN ÄR JU SÅ LITEN OXÅ JU!!! :DDD
    haha sry men du skrev det innan oxå "lilla madicken" lite kul tycker lippan här ♥

    SvaraRadera